සිංහල පුවත්සඳුදා, 16 නොවැම්බර් 2026
නවතමකේප් යෝර්ක් උණුසුම දිගටම: වෙයිපා නගරයෙන් නව වාර්තා

පුද්ගලික අංශයේ අවම වැටුප රු. 30,000 දක්වා ඉහළට

පුද්ගලික අංශයේ අවම වැටුප රු. 30,000 දක්වා ඉහළට

මාසයකට දින 25ක් වැඩ කරන පුද්ගලික අංශ සේවකයෙකුගේ අවම වැටුප රුපියල් 30,000 දක්වා ඉහළ දැමීමට සාකච්ඡා මාලාවකට පසු තීරණය කර ඇති බව වෙළඳ අමාත්‍ය වසන්ත සමරසිංහ පැවසීය.

සිකුරාදා (නොවැම්බර් 7) පැවැති වෘත්තීය සමිති සමුළුවක් අමතමින් ඔහු මෙම නිවේදනය කළේය.

"අප පිහිටුවූ රජයට වසර දෙකක් සම්පූර්ණ වී ඇත. රටේ හොඳ තත්ත්වයක් ඇති කර ඇත. ඉදිරි අය-වැය ඉක්මනින් ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇත," ඔහු පැවසීය.

තුන්වැනි අය-වැය ඉදිරිපත් කරන විට කම්කරු ජනතාව සම්බන්ධ තවත් අදහස් හා යෝජනා ඉදිරිපත් කිරීමට අවස්ථා ලැබෙනු ඇති බව ඔහු වැඩිදුරටත් පැවසීය.

කම්කරු ජනතාව ආරක්ෂා කිරීමටත්, රට ආරක්ෂා කිරීමටත් එය නැවත ගොඩනැගීමටත් මෙම රජය පිහිටුවන ලද බව ඔහු පෙන්වා දුන්නේය.

අර්බුද කාලය තුළ රට පුරා වැසුණු පුද්ගලික අංශ ආයතනවල සේවය කළ සේවකයන් මුහුණ දෙන බරපතල ගැටලු විසඳීමට නීති සංශෝධන සිදු කරමින් පවතින බව ඔහු පැවසීය.

රටේ පුද්ගලික අංශ කම්කරුවන් සඳහා අවම වැටුපක් දැන් නිශ්චිත කර ඇති බවත්, ඕනෑම තැනක සේවය කරන දින 25ක් වැඩ කරන සේවකයෙකුගේ අවම මාසික වැටුප රුපියල් 30,000 දක්වා ඉහළ දැමීමට සාකච්ඡාවකට පසු තීරණය කර ඇති බවත් ඔහු පැහැදිලි කළේය.

ඉදිරියේදී තවත් වැටුප් ඉහළ දැමීම් සම්බන්ධයෙන් ද සාකච්ඡා කෙරෙනු ඇති බවත්, සේවක අර්ථසාධක අරමුදල (EPF) සහ සේවක විශ්වාස අරමුදල (ETF) වැනි අරමුදල් ආරක්ෂා කිරීම පිළිබඳව පමණක් නොව, කම්කරු ජනතාවට ඒවා භාවිත කළ හැක්කේ කෙසේද යන්න පිළිබඳවත් තීරණ ගෙන ඇති බවත් අමාත්‍යවරයා පැවසීය.

තවත් ශ්‍රී ලංකාව පුවත්